تحلیل روزانه فارکس

خواندن این مطلب

1 دقیقه

زمان میبرد!

تحلیل روزانه فارکس

به دنبال بروکر مناسب کاربران داخل کشور هستید؟
برورکر fx24 یکی بهترین انتخاب‌هاست!

 

تحلیل فاندامنتال چهارشنبه 27 مارس 2024

صبح چهارشنبه با گزارش شاخص بهای مصرف کننده استرالیا آغاز می شود که پیش بینی می شود از 3.4  درصد به 3.5  درصد  افزایش یابد. بانک مرکزی استرالیا در نشست هفته قبل خود موضعی نسبتا خنثی داشت، اما میشل بولاک بر تعهد RBA مبنی برکاهش تورم به محدوده هدف ۲ تا ۳ درصدی تأکید کرد. با توجه به فشردگی بازار کار استرالیا، اگر تورم نیز وارد روند صعودی شود میزان انتظارات از RBA برای کاهش نرخ بهره در ماه سپتامبر تعدیل خواهد شد. اگر بانک مرکزی استرالیا دیرتر از سایر همتایان خود وارد چرخه تسهیلی شود، فضایی مناسب جهت تقویت دلار استرالیا در برابر سایر ارزها فراهم می شود.

 

روزگذشته شاخص کالاهای بادوام ایالات متحده به طور کلی مطابق انتظارات منتشر شد و خنثی عمل کرد و تاثیر خاصی روی حرکت مارکت نگذاشت.

قیمت خانه ها در 20 ایالت آمریکا هم مطابق انتظارات و کمی کمتر از قبل منتشر شد و با اینکه این دیتا اعتبار خوبی دارد اما باز هم شاهد خنثی بودن آن و عدم حرکت مارکت بودیم.

و در نهایت دیتای کنفرانس برد اعتماد مصرف کننده ایالات متحده کمی کمتر از انتظارات منتشر شد و تقریبا مارکت به این دیتا نیز واکنش خاصی نشان نداد و به مسیر قبلی خود ادامه داد.

نوشته شده توسط
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

دوره‌های جدید

دوره اشتباهات معامله‌گری
رایــگان

جستجو کنید ...

ثبت نام

نام*

ایمیل

شماره موبایل*

کد تایید*

کد تایید ارسال شده به موبایل خود را وارد کنید