تحلیل روزانه فارکس

خواندن این مطلب

2 دقیقه

زمان میبرد!

تحلیل روزانه فارکس

به دنبال بروکر مناسب کاربران داخل کشور هستید؟
برورکر fx24 یکی بهترین انتخاب‌هاست!

سرانه درآمد استرالیایی ها

شاخص دستمزدهای فصلی استرالیا اولین داده مهم روز چهارشنبه است که انتظار می رود بیانگر کاهش دستمزدهای پرداخت شده به نیروی کار  در فصل پایانی سال ۲۰۲۳ باشد. شاخص دستمزدها شاخصی اصولا پیشرو برای پیش بینی تورم مصرف کننده است، زیرا زمانی که مشاغل هزینه بالاتری برای نیروی کار متقبل می شوند این هزینه های بالاتر به مصرف کننده نهایی منتقل می شود. از سوی دیگر، دستمزد بالاتر موجب خرید بیشتر و افزایش تقاضا از سوی خانوارها می شود که این امر نیز به نوبه خود باعث رشد تورم می شود.

 

نمودار زیر نشان دهنده روند افزایش دستمزدها در استرالیا است.

 

FOMC Meeting Minutes

با بازگشایی بازار نیویورک تمام نگاه ها به صورتجلسه نشست FOMC معطوف خواهد شد. در ابتدای سال، بازار به دنبال کاهش ۱۷۵ واحدی نرخ بهره در سال جاری بود و اولین کاهش را در ماه مارس قیمت گذاری کرده بود، اما گزارش تولید ناخالص داخلی قوی، بازار کار قدرتمند و شتاب گیری تورم، در کنار موضع گیری هماهنگ اعضای فدرال رزرو در برابر کاهش زودهنگام نرخ بهره، انتظارات را به ۱۰۰ واحد پایه کاهش تقلیل داد. اگر صورتجلسه نیز بیانگر مخالفت اعضاء با چرخش زودهنگام در سیاست ها باشد ممکن است جدول زمان بندی بازارها دستخوش تغییراتی شده و موجب رشد بازدهی اوراق قرضه و تقویت دلار شود.

در این صورتجسه به تصمیم گیری در رابطه با نرخ های بهره اتی و مدت زمان بالا نگه داشتن این نرخ ها و میزان ترمینال سال 2024 صحبت خواهد شد.

 

نوشته شده توسط
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

دوره‌های جدید

دوره اشتباهات معامله‌گری
رایــگان

جستجو کنید ...

ثبت نام

نام*

ایمیل

شماره موبایل*

کد تایید*

کد تایید ارسال شده به موبایل خود را وارد کنید