معرفی بروکر FX24

خواندن این مطلب

5 دقیقه

زمان میبرد!

fx24

به دنبال بروکر مناسب کاربران داخل کشور هستید؟
برورکر fx24 یکی بهترین انتخاب‌هاست!

آموزش بروکر اف ایکس 24 (FX24) | نحوه ثبت نام و معاملات

انتخاب یک بروکر فارکس مناسب، کلید موفقیت در معاملات است. با توجه به شرایط خاص ایرانیان، این انتخاب اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. خوشبختانه، با وجود برخی محدودیت‌ها، همچنان گزینه‌های خوبی برای انتخاب وجود دارد. با کمی جستجو، می‌توانید بروکر مناسبی را پیدا کنید که به نیازهای شما پاسخ دهد.

بعد از اینکه مفاهیم اولیه فارکس را یاد گرفتید و آماده‌ی ورود به این بازار شدید، یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که باید بگیرید، انتخاب یک بروکر معتبر است. در این مقاله، قصد داریم بروکر FX24 را به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب، به شما معرفی کنیم و به سوالات شما در مورد نحوه‌ی کار با این پلتفرم پاسخ بدهیم.

 

معرفی بروکر FX24

بروکر اف ایکس 24 یکی از بروکرهای مناسب و قابل‌اعتماد است که به کاربران ایرانی خدمات مالی ارائه می‌دهد. این بروکر با ارائه قیمت های منصفانه و شفافیت و سرعت انجام معاملات بسیار بالا و پشتیبانی قوی یکی از مطرح ترین بروکر ها برای ایرانیان شناخته شده است. کارگزاری FX24Broker با شناسایی دقیق نیازها و مسائل مربوط به تجارت و استفاده از تکنولوژی روز، پلتفرم‌های قدرتمندی را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا هر آنچه را که برای معامله موفق نیاز دارند، در اختیار داشته باشند. موسسین و مدیران این کارگزاری با تجربه بیش از 15 ساله در بازارهای مالی و فارکس، به خوبی با کاستی‌ها و نیازهای تریدرها و سرمایه‌گذاران آشنا شده‌اند. این آگاهی باعث شد تا FX24Broker با هدف مرتفع کردن این نیازها و به خدمت گرفتن تکنولوژی روز، سطح جدیدی از خدمات و پشتیبانی را به مخاطبین خود عرضه کند.

  اسپرد در فارکس چیست و چطور سود بیشتری کسب کنیم؟

 

مزایای بروکر FX24

از ویژگی‌های مهم بروکرFX24 ، پشتیبانی از خدمات معاملاتی ایرانیان و بیمه 50000 دلاری برای سرمایه آنان است. این بروکر نسل جدید با استفاده از فناوری های نوین سرعت بالایی در اجرا و ثبت معاملات دارد که برای تریدرها یک مزیت محسوب می شود. همچنین قیمت های ارائه شده توسط این بروکر(کمیسیون، اسپرد، سواپ و…)  منصفانه و شفاف است و با در نظر گرفتن منافع مشترک خود با مشتریان، قیمت گذاری های مناسبی ارائه می دهد که باعث محبوبیت دوچندان این بروکر شده است.

وقتی شکل کندل ها و قیمت نمادهای معاملاتی این بروکر را با بانک های جهانی مقایسه می کنید، متوجه نزدیکی قیمت ها و شکل کندل های مناسب و اصولی می شوید که این مورد نیز از دیگر مزایای این بروکر است. همچنین ساده بودن و کاربرپسند بودن سایت این بروکر و سهولت مراحل ثبت نام و افتتاح حساب آن نیز باعث جذب مخاطبان زیادی در بروکر FX24  شده است.

 

آموزش ثبت نام در  بروکر FX24

برای ورود به بازار فارکس ابتدا لازم است که در یک بروکر بین‌المللی، حساب باز کنید. باتوجه به اینکه FX24 مجهز به زبان فارسی مخصوص فارسی زبانان است، روند ثبت‌نام آن بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. برای افتتاح حساب در این بروکر تنها کافی‌ست به سایت رسمی آن مراجعه کنید؛ و مراحل ذکر شده را دنبال کنید.

در ویدیو آماده شده در ابتدای مقاله، ثبت نام در بروکر FX24 به زبان ساده ارائه شده است.

 

آموزش ساخت حساب معاملاتی در بروکر FX24

بعد از ثبت نام  در سایت FX24 و تکمیل مراحل احراز هویت با ورود به بخش حساب های تجاری می توانید حساب معاملاتی مورد نظر خود را ایجاد کنید. مراحل انجام افتتاح حساب معاملاتی در بروکر FX24 را در ویدئوی زیر قرار داده ایم:

 

  تفاوت کمیسیون و سوآپ در فارکس چیست؟

انواع حساب های معاملاتی در بروکر FX24

بروکر اف ایکس24 برای معامله‌گران مبتدی تا حرفه‌ای، حساب‌های معاملاتی مختلفی دارد که بسته به نوع استراتژی و هدف خود از معامله، می‌توانند هر یک را انتخاب کنند. انواع حساب‌هایی که این بروکر ارائه می‌‌دهد، را در ادامه توضیح خواهیم داد:

حساب سنتی (CENT)

در حساب سنتی حجم معاملات کمتر است و به عبارتی دیگر، هزینهٔ هر معامله کمتر است. از آنجا که حجم معاملات کمتر است، ریسک هر معامله نیز کمتر است و معامله‌گران می‌توانند به‌راحتی با ریسک کم، به بازار فارکس وارد شوند.
پلت فرم تجاری: mt5
حداقل موجودی: 10
اسپرد: variable

حساب ECN

در این نوع حساب، معاملات شما به صورت مستقیم با شبکه بین‌المللی ارتباطات الکترونیکی (ECN) انجام می‌شود. به این ترتیب، تجارت شما مستقیماً با سایر معامله‌گران در بازار فارکس صورت می‌گیرد.
پلت فرم تجاری: mt5
حداقل موجودی: 300
اسپرد: variable

حساب مستر (Master)

یک نوع حساب سرمایه‌گذاری است که برای سرمایه‌گذاران با حجم سرمایه بالا و تجربه کافی در تجارت در بازار فارکس در دسترس است. این نوع حساب به سرمایه‌گذاران امکانات و خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد که در حساب‌های معمولی در دسترس نیستند.
پلت فرم تجاری: mt5
حداقل موجودی: 2000
اسپرد: variable

حساب استاندارد (Standard)

این نوع حساب معمولاً برای معامله‌گرانی مناسب است که به دنبال معاملات استاندارد و عمومی هستند، بدون در نظر گرفتن هیچگونه محدودیت مالیاتی یا شرعی. با حساب استاندارد، معامله‌گران می‌توانند به دنبال معاملات با حجم بالا، ریسک پایین و هزینه کم باشند. این حساب‌ها برای معامله‌گرانی که به تازگی بازار مالی را شروع کرده‌اند و به دنبال فرصت‌های تجارت جذاب هستند نیز مناسب هستند
پلت فرم تجاری: mt5
حداقل موجودی: 100
اسپرد:variable

  انواع حساب فارکس و معرفی قابلیت‌ها و محدودیت‌ها

حساب دمو  (Demo)

اگر در معامله تازه کار هستید، می توانید از یک حساب معاملاتی آزمایشی یا دمو برای تمرین معاملات و بهبود مهارت های خود با سرمایه مجازی و ریسک صفر استفاده کنید. بعد از کسب تجربه های لازم، می توانید به راحتی حساب خود را به یک حساب معاملاتی واقعی تغییر دهید. همچنین اگر یک معامله گر با تجربه هستید، می توانید از یک حساب دمو برای بررسی استراتژی های معاملاتی خود در یک محیط شبیه سازی شده استفاده کنید.

واریز و برداشت در بروکر FX24

برای واریز وجه، داخل پنل شخصی خودتان از قسمت کیف پول روی گزینه واریز کلیک کنید. سپس روش پرداخت و نوع حساب مورد نظر را انتخاب کنید و ادامه مراحل را انجام دهید. جهت باز کردن حساب معاملاتی در FX24 حداقل 100 دلار باید واریز کرد.البته برای حساب سنتی می توان با 10 دلار نیز شروع کرد.

در ادامه ویدئو آموزش واریز و برداشت در بروکر FX24  قرار داده شده است:

 

کلام آخر

انتخاب بروکر فارکس، نیازمند تحقیق و بررسی دقیق است. به خصوص برای معامله‌گران ایرانی که با محدودیت‌های بیشتری روبرو هستند.  در این مقاله بروکر FX24 را به شما معرفی کردیم و نحوه کار با آن را توضیح دادیم تا کمی از دغدغه‌های شما برای سرمایه‌گذاری بکاهیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید باشد.

نوشته شده توسط
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

دوره‌های جدید

دوره اشتباهات معامله‌گری
رایــگان

جستجو کنید ...

ثبت نام

نام*

ایمیل

شماره موبایل*

کد تایید*

کد تایید ارسال شده به موبایل خود را وارد کنید