اتوچارتیست آلپاری چیست؟

خواندن این مطلب

6 دقیقه

زمان میبرد!

اتوچارتیست آلپاری چیست؟

به دنبال بروکر مناسب کاربران داخل کشور هستید؟
برورکر fx24 یکی بهترین انتخاب‌هاست!

اتوچارتیست آلپاری یک ابزار بسیار قدرتمند در بازارهای مالی است که به طور اتوماتیک الگوهای چارت قیمتی را برای فعالان این عرصه شناسایی می‌کند، درنتیجه آن‌ها می‌توانند بر اساس این الگوها پوزیشن‌های معاملاتی باز کنند. اگر قصد دارید با این ابزار به طور کامل آشنا شوید، حتما تا انتها همراه باشید. موضوعاتی که قصد داریم در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم، به شرح زیر است:

  • اتوچارتیست آلپاری ALPARI AUTOCHARTST چیست؟
  • نحوه عملکرد اتوچارتیست آلپاری
  • دانلود و نحوه نصب اتوچارتیست آلپاری

اتوچارتیست آلپاری ALPARI AUTO CHARTST چیست؟

اتوچارتیست آلپاری به کاربران سیگنال معاملاتی ارائه می‌کند.

همان‌طور که در مقدمه اشاره شد، اتوچارتیست آلپاری ابزاری بسیار قدرتمند در بازارهای مالی است که به فعالان این عرصه در شناسایی الگوها یا پترن‌های معاملاتی کمک می‌کند، بنابراین، آن‌ها می‌توانند بر این اساس معاملات انجام دهند. طرز کار این ابزار به این صورت است که به صورت مداوم در حال بررسی چارت قیمت و تحلیل بازار است و در صورتی‌که فرصت معاملاتی خوبی در بازار تشخیص دهد، سیگنال‌های معاملاتی خرید یا فروش به تریدر ارائه می‌کند.

این ابزار به تریدرها کمک می‌کند، شانس موفقیت خود را در بازارهای مالی چندین برابر کنند و بتوانند در موقعیت مناسب و زمان درست پوزیشن‌ معاملاتی برای خود داشته باشند. اگر قصد دارید که عملکرد معاملاتی خود را در بازارهای مالی از جمله بازار فارکس ارتقا دهید، این ابزار با شناسایی اتوماتیک الگوهای معاملاتی می‌تواند بسیار برایتان کارامد باشد.

اتوچارتیست آلپاری همان‌گونه که از نامش پیدا است، توسط بروکر یا کارگزاری آلپاری ارائه می‌شود در واقع، این ابزار مفید توسط شرکت اتوچارتیست Auto chartist طراحی شده است. این ابزار به صورت کاملا رایگان در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته و به طور خودکار سیگنال‌های معاملاتی خرید و فروش به کاربران ارائه می‌دهد. این ابزار را می‌توانید در پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 یا 5 نصب کنید.

  اکسپرت در فارکس یا مشاور متخصص(EA) چیست؟

درصورت نصب این ابزار بر روی پلتفرم معاملاتی خود، نمادهای معاملاتی شما را اسکن و تحلیل می‌کند و در صورت تشخیص فرصت معاملاتی مناسب آن را به شما اطلاع می‌دهد. اتوچارتیست آلپاری بر اساس الگوریتم‌های پیچیده و تحلیل‌های تکنیکال پیشرفته عمل می‌کند. این ابزار به طور پیوسته بازار را مورد تحلیل قرار می‌دهد درنتیجه، اگر فرصت معاملاتی مناسب پیدا کند سیگنال معاملاتی همراه با نقاط ورود و خروج ارائه می‌کند.

 

 

 

 

نحوه عملکرد اتوچارتیست آلپاری

در قسمت قبل اشاره شد که اتوچارتیست این گونه عمل می‌کند که به طور پیوسته بازار را رصد کرده و آن را تحلیل می‌کند. سپس در صورت شناسایی سیگنال معاملاتی آن را همراه با نقاط ورود و خروج به تریدر ارائه می‌کند. عملکرد این ابزار در سال‌های بین 2021 تا 2022 نشان می‌دهد که این ابزار در شناسایی موقعیت‌های مناسب معاملاتی بسیار موفق بوده است، به نحوی که از میان 19480 فرصت معاملاتی ارائه شده به وسیله این ابزار، 12834 مورد به تارگت قیمتی رسیده است، بنابراین، نرخ برد این ابزار با توجه به معاملات انجام شده و معاملاتی که تارگت خورده‌اند 66 درصد پیش‌بینی شده است.

یکی از ویژگی‌های خوبی که این ابزار دارا است این است که در کنار ارائه سیگنال معاملاتی درصد احتمال موفقیت و میزان ریسکی که این سیگنال معاملاتی برای انجام دارد، به تریدر نمایش می‌دهد. این مزیت به تریدرها کمک می‌کند تا فقط سیگنال‌های معاملاتی را استفاده کنند که درصد موفقیت بالایی دارند، از این رو وین ریت بیش‌تری نیز عایدشان می‌شود.

  پرایس اکشن در فارکس و ۵ نقطه ورود که باید بدانید

مبنای عملکرد اتوچارتیست آلپاری الگوریتم‌های بسیار پیچیده است، در نتیجه این ابزار قادر به شناسایی هر الگو یا پترن معاملاتی در بازار است که در صورت شناسایی آن و یافتن موقعیت مناسب معاملاتی آن را به تریدر همراه با نقطه ورود به معامله و خروج از معامله اطلاع می‌دهد.

دانلود و نحوه نصب اتوچارتیست آلپاری

اتوچارتیست آلپاری و نحوه دانلود آن.

نحوه نصب اتوچارتیست آلپاری.

برای استفاده از ابزار اتوچارتیست باید آن را ابتدا دانلود کنید. برای دانلود فایل نرم افزار این ابزار باید به سایت بروکر آلپاری مراجعه کنید. البته توجه داشته باشید که اگر از بروکر آلپاری برای فعالیت در بازارهای مالی استفاده می‌کنید، این ابزار به صورت پیش‌فرض همراه با نصب پلتفرم شما بر روی سیستم نصب می‌گردد و دیگر نیازی نیست آن را جداگانه نصب کنید. با این حال، اگر تریدر این ابزار را از از جای دیگری دانلود کرده باشد، نحوه نصب آن بر روی سیتم پلتفرم معاملاتی بسیار ساده است.

در ادامه هم نحوه نصب در متاتریدر 4 و هم متاتریدر 5 را بریتان شرح خواهیم داد.

 

 

 

 

نحوه نصب و فعال‌سازی اتوچارتیست Auto chartist بر روی پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 و 5

  1. اولین قدم برای نصب اتوچارتیست آلپاری آن است که این ابزار را از وب سایت رسمی بروکر آلپاری دانلود کنید.
  2. در مرحله بعدی، فایل دانلود را از حالت فشرده آن خارج کنید.
  3. بر روی فایل Install دو بار کلیک کنید تا این ابزار برایتان نصب گردد.
  4. پنجره‌ای برایتان باز می‌گردد که از شما می‌خواهد زبان مورد نظر را انتخاب کنید و بر روی گزینه next کلیک کنید.
  5. درنهایت بر روی گزینه Install کلیک کنید تا نرم افزار اتوچارتیست برایتان نصب شود.
  بروکر کوتکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

نحوه فعال‌سازی اتوچارتیست نیز بسیار ساده است، کافی است که پس از نصب به قسمت Navigator بروید و بر روی گزینه Auto chartist کلیک کنید. حال شما می‌توانید از این ابزار بر روی پلتفرم معاملاتی خود استفاده کنید.

خوشبختانه باید بگوییم که دانلود، نحوه نصب و فعال‌سازی اتوچارتیست در متاتریدر 5 درست مانند پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 است. از این رو، کافی است تمام مراحلی که در بالا برای پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 بیان نمودیم برای پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5  انجام دهید.

 

 

 

 

نحوه استفاده از ابزار اتوچارتیست در بروکر آلپاری

پس از نصب نرم افزار اتوچارتیست بر روی پلتفرم معاملاتی خود جهت استفاده ابتدا باید نمودار قیمتی نماد معاملاتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و باز نمایید. سپس در نوار ابزار پایین متاتریدر 4 بر روی آیکون اتوچارتیست کلیک کنید تا این ابزار برایتان فعال شود.

پس از این‌که ابزار اتوچارتیست آلپاری برایتان فعال شود، می‌توانید از آن استفاده کنید. حال می‌توانید از قسمت تنظیمات اتوچارتیست، هر نوع تغییراتی که می‌خواهید در این ابزار اعمال کنید، برای مثال شما می‌توانید در قسمت فیلتر مشخص کنید که چه نوع معاملاتی برایتان فیلتر شود و نمایش داده نشود.

کلام آخر

اتوچارتیست آلپاری AUTOCHARTIST ابزار یا سیستمی است که دائما در حال اسکن و رصد بازار بوده و الگوهای معاملاتی را شناسایی می‌کند، این ابزار در صورت یافتن فرصت معاملاتی مناسب، آن را به کاربر همراه با نقاط ورود و خروج اطلاع می‌دهد. این ابزار حتی درصد موفقیت سیگنال‌هایی را که ارائه می‌کند، نشان می‌دهد. از این رو، معامله‌گر می‌تواند سیگنال‌های معاملاتی را مورد استفاده قرار دهد که دارای کم‌ترین ریسک و بیش‌ترین احتمال موفقیت را دارند.

  بهترین بروکر برای معاملات طلا

 

منبع:

نوشته شده توسط
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

دوره‌های جدید

دوره اشتباهات معامله‌گری
رایــگان

جستجو کنید ...

ثبت نام

نام*

ایمیل

شماره موبایل*

کد تایید*

کد تایید ارسال شده به موبایل خود را وارد کنید