قیمت همستر کامبت مشخص شد؟! قیمت به دلار و تومان

خواندن این مطلب

14 دقیقه

زمان میبرد!

قیمت همستر کامبت مشخص شد

به دنبال بروکر مناسب کاربران داخل کشور هستید؟
برورکر fx24 یکی بهترین انتخاب‌هاست!

یکی از پرسرچ‌ترین کلمات این روزها در وب فارسی! قیمت همستر کامبت چقدر است؟!

همستر کمبت، یکی از پر حاشیه‌ترین و پرکاربردترین ایردراپ‌های تاریخ، بالاخره لیست شد و تمام حواشی پیرامون آن پایان یافت.توکن این بازی که در گمانه زنی‌های اولیه تا 18 هزار تومان نیز قیمت گذاری شده بود، ارزش خیلی کمتری پیدا کرد به نحوی که حتی خود سازندگان این بازی نیز شوک شده و قول پول بیشتری به کاربران را برای فصل دوم خود دادند. البته که فصل دوم این بازی نیز جزئیات و حواشی خاص خود را دارد که در ادامه این نوشته بیشتر بررسی‌شان خواهیم کرد.

نکته مهم: قیمت ارزهای دیجیتال و هر محصول دیگری بر اساس عرضه و تقاضا مشخص می‌شود! در واقع در عرضه اولیه صرفا اعدادی به عنوان قیمت همستر کامبت مشخص شده است، قیمت‌هایی که در گمانه‌زنی‌های اولیه به ازای هر سکه، چیزی برابر 0.3 دلار یا به قیمت دلار امروز، برابر با 18 هزار تومان است. با  اما در نهایت قیمت این ارز با توجه به تقاضایی که برای آن در بازار وجود دارد مشخص خواهد شد! همینطور باید در نظر بگیرید که مشخص نیست دقیقا هر فرد قرار است چه تعداد از سکه‌های خود را در اختیار داشته باشد! در واقع ممکن است همستر هم مانند نات کوین اقدام به حذف چندین صفر از دارایی‌های شما کرده یا حتی به جای سکه، پروفقیت را قیمت‌گذاری کند.

نکته:

دقت کنید، بازی همستر بسیار در میان کاربران همه‌گیر شد. اما مسئله اینجاست که اغلب کاربران این ارز، افرادی هستند که خیلی به قوانین دنیای ارزهای دیجیتال آشنا نیستند. همین موضوع نیز یکی از عوامل کاهش شدید قیمت ارز همستر کامبت است چرا که باعث شده با صف فروش طولانی و شلوغ این ارز، قیمت کاهش پیدا کند.

بازی همستر کامبت چیست؟

قیمت بازی همستر کامبت

همستر کامبت، رایج‌ترین بازی کریپتویی حال حاضر در جهان است! بازی‌های کریپتویی بازی‌هایی هستند که با بهره‌گیری از فناوری بلاک چین، به پلیرهای خود به‌عنوان جایزه ارز دیجیتال می‌دهند. این بازی‌ها خصوصا در یک سال اخیر و با بازی مربوط به نات کوین بسیار پر رنگ‌تر شدند و اکنون، ستاره نوظهور این دنیا یعنی همستر کامبت، تبدیل به پرطرفدار‌ترین بازی کریپویی جهان شده. این بازی توانسته رکوردهای مختلفی را جابه‌جا کند؛ همستر کامبت تنها 11 روز پس از راه‌اندازی به یک میلیون کاربر رسید و به ادعای سازندگانش اکنون بیش از 100 میلیون کاربر فعال و 40 میلیون کاربر روزانه دارد. همچنین نرخ رشد کانال تلگرامی این بازی نیز بی‌سابقه بوده.

پلیرهای این بازی می‌توانند تنها با ضربه زدن روی صفحه گوشی سکه جمع کنند و اعتبار خود را افزایش دهند؛ البته در فصل جدید همستر کامبت چرا که با لیست شدن توکن این بازی و قیمت گذاری، فصل اول این بازی بسته شده و امکان جمع کردن سکه در آن دیگر وجود ندارد. همستر کامب به شکل کلی حواشی زیادی را پیرامون خود داشت و بیشتر آن نیز احتمالات درباره لیست شدن یا نشدن آن بود. اما امروزه که توکن این بازی لیست و فصل جدید آن نیز شروع شده، نه تنها این حواشی تمام نشده، بلکه بیشتر نیز شده!

قیمت همستر کامبت چقدر است؟

پیش از اینکه همستر کامبت لیست شود، گمانه زنی‌های زیادی درباره قیمت آن وجود داشت و برخی‌ها آنقدر به این بازی امیدوار بودند که خودشان را برای میلیاردر شدن آماده کرده بودند. اما حتی پیش از لیست شدن توکن این بازی و به واسطه تعداد زیاد پلیرها و دست و دلبازی همستر در ارائه توکن به کاربران خود، مشخص بود که قیمت توکن این بازی خیلی با نیست و اکنون نیز با لیست شدن آن، این موضوع اثبات شد! قیمت همستر توسط همستر کمبت چیزی بین 297 تک تومان تا 320 تک تومان است و همچنین حجم معاملات کلی این ارز به شکل روزانه، 97.72 میلین دلار! نکته عجیب‌تر اینکه قیمت همستر کامبت هر روزه در حال کاهش است و این شرایط باعث شده تا بسیاری از افراد این بازی را حتی یک کلاهبرداری بدانند.

  سیستم معاملاتی NTD چیست؟

اما به هر جهت، باید به یک موضوع توجه داشت و آن هم این است که بازار کریپتو یک بازار کاملا غیر قابل پیش‌بینی است که اتفاقات عجیبی در آن مشاهده می‌شود. از این رو امکان دارد که یک باره ارز همستر نیز رشد کند؛ اتفاقی که بیشتر برای آرزو‌های زیادی مانند شیبا و بیتکوین افتاده.

بستر توکن پروژه  hamster Kombat

طبق اعلام توسعه‌دهندگان همستر کامبت، توکن این پروژه بر بستر بلاک چین TON ایجاد شده. بلاک چین TON یک شبکه بلاک چین است که توسط تلگرام ایجاد شده. همین اعتبار بالای شبکه TON باعث شد تا افراد زیادی به نتیجه‌بخش بودن ایردراپ همستر امیدوار بوده و روی بالا بودن قیمت آن حساب کنند.

شرایط عرضه و تقاضا برای همستر کامبت به چه صورت است؟

همانطور که در ابتدا گفته شد، صف طولانی فروشندگان توکن همستر یکی از عوامل پایین بودن قیمت این توکن است. توکن همستر بسیار فراوان است و به‌سادگی به‌دست می آید و این امر باعث شد تا عرضه، بسیار بالا تر از تقاضا باشد. البته عرضه و تقاضا از اصطلاحات فارکس و سایر بازارهای مالی است که نمی‌توان به‌سادگی آن را به‌کار برد و باید اطلاعات مختلفی را برای بررسی شرایط عرضه و تقاضا در نظر داشت اما اگر بخواهیم به‌شکل کلی به ماجرا نگاه کنیم، در صورتی که بازی همستر در فصل جدید خودش نیز مانند فصل قبلی بیش از حد دست و دلباز باشد و تعدا توکن های زیادی را به کاربران ارائه دهد، نمی‌توان انتظار افزایش قیمت را داشت.

فصل جدید بازی همستر

در سطر‌های پیشین بارها در باره فصل جدید همستر کامبت صحبت کردیم و اکنون لازم است تا فصل جدید این بازی را قدری بیشتر بررسی کنیم. فصل دوم بازی همستر کامبت در تاریخ 30 مهر 1403 شروع شد و چه پلیرهای فصل قبلی و چه پلیرهای جدید باید همه چیز را از نو شروع کنند. تیم همستر اعلام کرده که نتیجه این فصل بسیار سود آور‌تر و بهتر از فصل قبلی خواهد بود اما در حال حاضر و با توجه به نتیجه نامطلوب این پروژه، این ادعا را صرفا می‌توان یک تبلیغ در نظر گرفت و نه بیشتر! در فصل جدید بازی همسرت کامبت، تغییرات زیادی اعمال شده که در ادامه به بررسی این تغییرات خواهیم پرداخت.

غیر فعال‌سازی بخش تپ

مهم‌ترین بخش این بازی در فصل قبلی بخش تپ بود که با استفاده از آن پلیرها می‌توانستند سکه دریافت کرده و در نهایت پروفیت خود را بالاتر ببرند. این بخش موقتا غیر فعال شده و در صورتی‌که دوباره فعال نشود، نشانه این است که همستر در فصل جدید برخلاف فصل قبلی قصد ندارد که توکن خیلی زیادی را پخش کند. همچنین ارتقاء کارت‌ها از طریق منوی صرافی ارز دیجیتال و منوی Mine نیز تغییراتی کرده‌اند.

تبدیل سکه به الماس

در فصل جدید هستر کامبت دیگر خبری از سکه نیست و با انجام تسک‌های بازی، می‌توانید الماس به دست بیاورید. اینکه دقیقا چرا چنین تغییری ایجاد شده و آیا به بهبود قیمت توکن این بازی کمکی می‌شود یا نه فعلا مشخص نیست. به‌عبارت دیگر، الماس به واحد پول اصلی برای ارتقاء کارت‌های با مضمون استارت‌آپ در زیر منوی جدید Mine تبدیل شده که از طریق منوی Playground دردسترس است.

چه تفاوتی بین همستر کامبت و نات کوین وجود دارد؟

یکی از دلایل رشد حیرت‌آور پروژه همستر کامبت، لیست شدن و موفقیت پروژه‌های نات کوین بود. افراد زیادی که حس می‌کردند پروژه قبلی یعنی نات کوین را از دست داده‌اند، وارد بازی همستر کامبت شدند به این امید که روزی این پروژه نیز لیست شده و قیمت همستر کامبت نیز بالاتر برود. پیش از اینکه پروژه نات کوین در صرافی‌ها لیست شود، دقیقا مانند بازی همستر کامبت، یک بازی بود که با کلیک کردن روی صفحه به کاربر سکه می‌داد. اما اکنون که لیست شده، می‌توان آن را ابزار برای انجام تراکنش‌های مالی دیجیتالی در نظر گرفت؛ درست مانند همستر کامبت. به‌صورت کلی می‌توان گفت که کلیات این دو پروژه بسیار به هم نزدیک است اما در جزئیات، تفاوت‌هایی بین همستر کامبت و نات کوین وجود دارد که برخی از این تفاوت‌ها عبارت‌انداز:

  • مکانیزم استخراج: همستر کامبت از یک مکانیزم اثبات سهام (POS) استفاده می‌کند که از طریق آن، کاربرانی با سکه‌های بیشتر، دارای قدرت استخراج بیشتری نیز هستند. در مقابل، نات کوین از یک الگوریتم اثبات کار (POW) ساده استفاده می‌کند که از طریق آن، هر کاربری که یک‌سری فعالیت‌ها را انجام دهد نات کوین استخراج می‌کند.
  • شرایط خود بازی: همستر کامبت به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با استفاده از قدرت پردازش دستگاه‌های خود سکه به دست بیاورند اما در ایردراپ نات کوین، کاربران با انجام وظایف مختلف سکه به دست می‌آورند.
  • امنیت: هر دو ارز دیجیتال امنیت بسیار بالایی دارند اما همستر کامبت، به واسطه استفاده از بلاک چین برای تمام داده‌ها، از امنیت بیشتری برخوردار است
  • شیوه اداره: همستر کامبت پروژه‌ای متمرکز است که توسط توسعه دهندگان قانونی‌اش اداره می‌شود اما در مقابل، نات کوین یک پروژه غیر متمرکز است که توسط کاربرانش اداره می‌شود
  • سرعت تراکنش: به واسطه الگوریتم‌های پیچیده و بسیار بهینه نات کوین، احتمالا سرعت نات کوین بالاتر از همستر کامبت باشد
  • قابلیت معامله: همستر کامبت تا کنون در هیچ صرافی لیست نشده اما نات کوین، در صرافی‌های غیرمتمرکز مانند یونی سواپ و پنکیک سواپ لیست شده است
  شیوه محاسبه سود و ضرر در بازار فارکس

رمز موفقیت در بازار فارکس با ارز دیجیتال این است که درباره هر بازار یا ارزی بر اساس شرایط خود آن بازار و ارز تصمیم‌گیری کنید و از این رو توصیه می‌شود خیلی درگیر تفاوت‌ها و شباهت‌های بین نات کوین و همستر کامبت نباشید.

چگونه می‌توان HAM به دست آورد؟

چگونه می‌توان HAM به دست آورد؟

بازی همستر کامبت از بازی‌های Tap to earn است؛ این بازی‌ها به کاربر اجازه می‌دهند تا با انجام فعالیت‌های ساده مانند کلیک کردن روی صفحه ارز دیجیتال استخراج کنند. البته هر ایردراپ بسته به شرایط خود دارای یک‌سری بازی‌ها و فعالیت‌های اضافی است تا علاوه بر امکان افزایش درآمد، بازی را متنوع‌تر و جذاب‌تر کند. در بازی همستر کامبت نیز همین شرایط را شاهد هستیم؛ راه اصلی کسب سکه در این بازی کلیک کردن روی صفحه است اما در این بین یک‌سری راهکار‌های دیگر نیز برای کسب درآمد در همستر کامبت وجود دارند که در ادامه به بررسی این راهکار‌ها پرداخته‌ایم.

  • معرفی کردن دوستان‌تان: طرح معرفی دوستان، طرحی است که در بسیاری از بروکر‌ها و بسترهای فارکس یا ارز دیجیتال می‌توان آن را مشاهده کرد. با معرفی کردن همستر کامبت به دوستان‌تان از طریق لینک اختصاصی‌، جدا از اینکه می‌توانید امتیازهای بیشتری دریافت کنید، بلکه می‌توانید یک‌سری کارت‌های مخصوص بازی را نیز آزاد کرده و در جهت افزایش سکه و پروفیت از آنها استفاده کنید.
  • استفاده از بخش boost: در بخش boost امکان افزایش ظرفیت کلیک کردن وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید با هر بار کلیک کردن، امتیاز خود را بیش از پیش افزایش بدهید.
  • وارد کردن کد مورس روزانه: یکی از ابتکارات جالب بازی همستر کامبت، ارائه کد مورس‌های مخفی در بازی است. با وارد کردن این کدها در بازی می‌توانید جوایز تعیین شده را دریافت کنید. کدهای مورس فقط با دو کاراکتر خط تیره و نقطه وارد می‌شوند. برای وارد کردن کد مورس خط‌تیره (-) لمس طولانی و برای نقطه (.) لمس معمولی روی نمایشگر نیاز است.
  • دریافت پاداش‌های روزانه: در صورتی‌که یک کاربر فعال در بازی همستر کامبت باشید و فعالیت‌های مختلفی که بازی پیشنهاد می‌دهد را انجام دهید،خود بازی یک‌سری جوایز و امتیازات ویژه برای شما در نظر خواهد گرفت. این جوایز به‌صورت روزانه ارائه خواهند شد و بسته به میزان فعالیت شما می‌توانند متغیر باشند.

چه کارهایی می‌توان با HAM انجام داد؟

همانطور که پیشتر گفته شد، عامل مهم و اصلی برای کسب درآمد از همستر کامبت، پروفیت است و نه سکه‌ها اما منظور این نیست که سکه‌ها کاربردی ندارند؛ بلکه برعکس، با استفاده از این سکه‌ها می‌توانید پروفیت را بالاتر ببرید. به عبارت دیگر، سکه بیشتر به معنی پروفیت بیشتر است. برای افزایش پروفیت، بهترین راه، خرید کارت‌هایی است که در بخش profit per hour وجود دارند. هر کدام از این کارت‌ها جزء از یکی از بخش‌های زیر است:

  • LEGAL SECTION
  • MARKETS SECTION
  • SPECIALS SECTION
  • PR AND TEAM SECTION
  شاخص VIX چیست ؟

بنابراین باید در کسب سکه کوشا باشید تا بتوانید کارت‌های مورد نظر را خریداری کنید.

آموزش بازی همستر کامبت (فصل جدید)

فصل جدید همستر کامبت مانند فصل قبی یک بازی بسیار ساده‌ است و از طرفی، با توجه به آیتم‌های مختلفی که دارد، ابدا خسته‌کننده نیست. در سطر‌های پیشین روش‌های جمع‌آوری امتیاز و الماس در این بازی را بررسی کردیم و اکنون قصد داریم انجام این بازی را به شکل تصویری و با جزئیات بررسی کنیم.

اولین گام برای شروع بازی همستر کامبت این است که ربات تلگرامی این بازی را پیدا کرده و استارت کنید. برای این امر می‌توانید نام  hamster kombat را در تلگرام سرچ کرده و یا از دوستانتان بخواهید که یک لینک دعوت برای شما بفرستند. بعد از ورود به ربات، یک پیام خوش آمد گویی را خواهید دید و با زدن گزینه start، به صفحه بازی هدایت خواهید شد. در صفحه بازی بخش‌های مختلفی را خواهید دید که در ادامه هر کدام را به تفصیل توضیح خواهیم داد.

بخش exchange

Exchange  صفحه اصلی بازی است که در آن می‌توان عکس یک سکه بزرگ و همستر از خودراضی خودتان را ببینید. در این بخش می‌توانید با ضربه زدن روی همستر، سکه جمع‌آوری کنید. همچنین در این صفحه اطلاعاتی مانند تعداد سکه‌ها و میزان پروفیت نیز قابل مشاهده هستند.

در قسمت پایینی صفحه می‌توانید علامت boost را ببینید که درباره عملکرد این بخش پیشتر توضیح داده‌ایم. با لمس این گزینه می‌توانید تا یک سقف مشخص که با علامت تندر در کنار صفحه نشان داده شده است، به‌شکل بی‌وقفه ضربه بزنید و سکه‌های بیشتری دریافت کنید. در بخش Boosters دو گزینه‌ی Multitap و Energy limit را داریم که به‌ترتیب برای افزایش تعداد سکه‌های دریافتی در ازای هر ضربه و افزایش ظرفیت انرژی به‌کار می‌روند.

همستر کامبت

بخش  Playground

مینی گیم های داخل بازی همستر کامبت در فصل جدید در یک تب جداگانه و اختصاصی قرار دارند. اضافه شدن این تب می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که در آینده تعداد مینی گیم‌ها بیشتر خواهد شد. در این تب می‌توانید مینی گیم مدنظر خود را اجرا کنید و با رساندن آن به  یک نقطه مشخص، درست مانند فصل قبل الماس دیافت کنید. لازم به‌ذکر است که با بازی کردن هر کدام از این مینی گیم ها می‌توانید روزانه تا 4 الماس به‌دست بیاورید.

بخش  Playground همستر کامبت

بخش mine

بخش mine درواقع بخشی است که می‌توانید در آن با بازی معامله کنید. در این بخش پیشنهادات مختلفی در قالب کارت‌های بازی وجود دارند که در صورت تمایل، می‌توانید با پرداخت مقداری از سکه‌هایتان، این کارت‌های استخراج را خریداری کنید. این کارت‌ها به شما اجازه می‌دهند به‌صورت روزانه یا ساعتی و به‌شکل خودکار، سکه جمع آوری کنید؛ بدون نیاز به اینکه خودتان کاری بکنید. اینکه هر کارت چه مقدار سکه را به‌صورت روزانه یا ساعتی به شما ارائه دهد، وابسته به نوع کارت و قیمت آن است.

بخش airdrop

در بخش airdrop شما می‌توانید مراحل رسیدن به ایردراپ واقعی و رسمی و وضعیت تکمیل مراحل را مشاهده کنید. اینکه در این بخش چه چیزی ببینید، بسته به زمانی است که آن را چک می‌کنید اما اکنون که این نوشته تحریر می‌شود، مذاکره با صرافی‌ها و بازارسازان انجام شده است.

بخش airdrop همستر کامبت

بخش friends

همانطور که پیشتر گفته شد، با دعوت کردن دوستانتان در بازی همستر کامبت می‌توانید امتیازات و سکه‌های خود را افزایش داده و از یک‌سری جوایز نیز بهره‌مند شوید. با هر دعوت موفق 5000 سکه دریافت خواهید کرد و در صورتی‌که شخص دعوت شده تلگرام پرمیوم داشته باشد، این پاداش به 25000 سکه خواهد رسید. در بخش friends بازی همستر کامبت می‌توانید تعداد نفراتی که به بازی دعوت کرده‌اید را مشاهده کنید. برای دعوت از دوستان باید به بخش friends رفته و روی گزینه invite a friend کلیک کنید تا لینک دعوت برای شما ساخته شود.

بخش friends همستر کامبت

بخش earn

در بخش earn بازی همستر کامبت، اطلاعات شبکه اجتماعی این ایردراپ وجود دارند که با دنبال کردن آنها و تماشای ویدیو های یوتیوب، می‌توانید مقدار قابل توجهی الماس به دست بیاورید.

بخش earn همستر کامبت

افزایش درآمد در همستر کامبت

روش‌های کسب درآمد در همستر کامبت را پیشتر بررسی کردیم. برای افزایش این درآمد و کسب سکه، برخی روش‌های ساده وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • تلاش برای افزایشprofit per hour : با کسب سکه‌های بیشتر و خرید هوشمندانه کارت‌ها، تلاش کنید تا این شاخص را رشد دهید
  • انتخاب هوشمندانه و درست کارت‌ها: انتخاب کارت‌ها در بخش mine اهمیت بالایی در استخراج سکه‌ها دارد و برای اینکه بتوانید سکه‌های بیشتری جمع کنید، باید بتوانید در بخش mine، کارت‌های خوبی را انتخاب کنید
  • تلاش برای افزایش رتبه همستر: هرچقدر که همستر از خود راضی شما رتبه‌های بالاتری نظیر lord یا grandmaster داشته باشید، شانس شما در ایردراپ همستر بالاتر است
  • خرید کارت‌های لوکس: یک‌سری کارت‌های گران‌قیمت مانند ماشین‌های لوکس در بازی وجود دارند که می‌توانند درآمد خوبی برای شما به ارمغان بیاورند؛ بنابراین در صورت داشتن سکه کافی، از این کارت‌ها غافل نشوید
  راهنمای استفاده از تقویم اقتصادی فارکس

NFT‌ها در بازی چه نقشی دارند؟

به‌صورت کلی می‌توان گفت که هر توکن در بازی همستر کامبت یک NFT است و با کسب توکن در واقع NFT به‌دست آورده‌اید. با توجه به همین موضوع، امکان ترید کردن با این توکن‌ها وجود دارد. زمانی که توکن HAM در صرافی‌ها لیست شد، می‌توانید آن را در بازار درون بازی یا دیگر پلتفرم‌های معاملاتی NFT معامله کنید، بفروشید یا بخرید. در این شرایط نیاز به مهارت‌هایی شبیه به مدیریت سرمایه در فارکس یا ارز دیجیتال با متد‌های مشابه دارید اما اکنون زود است که بخواهید درباره ترید کردن با توکن HAM تصمیم‌گیری کنید و بهتر است تمرکز خود را بیشتر روی جمع‌آوری این توکن بگذارید.

آینده فصل دوم همستر کامبت

با وجود اینکه بازی همستر کامبت یک بازی رایگان است و برای به‌دست آوردن الماس تنها باید مقداری از وقت‌تان را در شبانه روز صرف کنید، اما با این وجود افراد همواره نگران آینده این بازی هستنند. در رابطه با این بازی یک سوال اصلی مطرح است و آن هم اینکه آیا قیمت توکن این بازی در آینده رشد خواهد کرد یا نه؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که واقعا هیچ چیزی مشخص نیست! اینکه قیمت توکن همستر مانند بیتکوین یا شیبا به یک‌باره ارزش زیادی پیدا کند بعید است اما از طرفی همانطور که پیشتر گفت شد، بازار ارز دیجیتال بازاری غیرقابل پیش بینی است وهر اتفاقی ممکن است بیفتد!

لیست تسک‌های ایردراپ همستر کامبت

تاکنون همستر کامبت به‌شکل رسمی دو تسک مهم را برای ایردراپ خود منتشر کرده. تسک اول وصل کردن کیف پول TON به برنامه است. این کار جدا از اینکه ضروی است بلکه پاداش هم دارد. برای اتصال همستر کامبت به کیف پول تون، مراحل زیر را طی کنید:

  1. به سربرگ airdrop رفته و گزینه Connect your TON wallet را انتخاب کنید
  2. در صفحه باز شده مجددا Connect your TON wallet را انتخاب کنید
  3. در فهرست نمایش داده شده کیف پول مد نظر خودتان را انتخاب کنید
  4. در این مرحله نیاز است تا وارد حساب کیف پول خود شده و سپس گزینه connect wallet را انتخاب کنید

تسک بعدی بسیار ساده است؛ تنها نیاز است با همان حساب کاربری که ربات همستر کامبت را اجرا کرده‌اید، در کانال تلگرامی همستر کامبت نیز عضو شوید. توجه داشته باشید که لیست تسک‌های همستر کامبت ممکن است که آپدیت شوند بنابراین دائما باید مراقب این بخش باشید تا اگر تسک جدیدی ارائه شد، آن را انجام دهید.

کلام آخر

چه قبول کنیم و چه نه، همستر کامبت در حال حاضر مطرح‌ترین و مورد توجه‌ترین ایردراپ حال حاضر در سرتاسر جهان است. در باره آینده این پروژه و قیمت همستر کامبت نمی‌توان به‌شکل دقیق سخن گفت اما با توجه به ابعاد پروژه، احتمال موفقیت آن بالا است. از طرفی ورود به این پروژه ساده است و بر خلاف فارکس که برای شروع آن نیازمند سرمایه و دوره‌های آموزش فارکس برای مبتدیان هستید، همستر کامبت نیاز به آموزش یا هزینه خاصی ندارد.

با توجه به همه این موضوعات، ما در این نوشته تمام تلاش خود را به کار بستیم تا ایردراپ همستر کامبت را به شکل کامل به شما معرفی کنیم و امید است که مطالب مذکور برای شما مفید بوده باشند.

نوشته شده توسط
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

دوره‌های جدید

دوره اشتباهات معامله‌گری
رایــگان

جستجو کنید ...

ثبت نام

نام*

ایمیل

شماره موبایل*

کد تایید*

کد تایید ارسال شده به موبایل خود را وارد کنید